پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سامانه بارشی که از دیروز استان بوشهر را تحت تاثیر قرار داده؛ هم اکنون به صورت بارش باران همراه با باد در نقاط مختلف استان ادامه دارد...
کد خبر: ۱۰۳۵۹۴
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: سامانه بارشی که از دیروز استان بوشهر را تحت تاثیر قرار داده؛ هم اکنون به صورت بارش باران همراه با باد در نقاط مختلف استان ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، هواشناسی استان بوشهر اعلام کرده است: میزان بارش‌ها تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز، خارگ ۲۵ میلیمتر، گناوه ۱۶ میلیمتر، برازجان ۱۳میلیمتر و دیلم ۱۰میلیمتر بوده است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان بوشهر سامانه بارشی امروز با تقویت بیشتر و شدت بیشتر در حال نزدیک شدن به استان است و پیش‌بینی می‌شود امروز باران با شدت بیشتر و همراه رعدوبرق ببارد.

هواشناسی بوشهر با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از فردا در استان نسبت‌به خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد و از دریانوردان نیز خواست از تردد‌های دریایی غیر ضروری خودداری کنند.

همچنین در روز جمعه بلافاصله سامانه بارشی دیگری وارد استان می‌شود که تا اواخر روز دوشنبه فعال است و شدت فعالیت آن از اواخر روز شنبه تا ظهر یک شنبه خواهد بود.

به کشاورزان هشدار داده شده است: با توجه به پیش‌بینی رگبار شدید باران در برخی نقاط که همراه با رعد و برق، بارش تگرگ و وزش تندباد است، بنابراین محصولات کشاورزی به‌ویژه سبزی، صیفی و گوجه فرنگی در معرض خطر هستند و باید برای جلوگیری از خسارات احتمالی در مزارع و باغ‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شود.

همچنین خلیج فارس در این مدت مواج و متلاطم است که با توجه به وزش تند باد لحظه‌ای، اختلال در تردد‌ها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس و احتمال غرق شدن شناور‌ها بویژه شناور‌های کوچک پیش‌بینی می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی خودداری شود.

نظرات بینندگان
رضا احمدزاده حقیقی
|
-
|
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
این همه جرم و جنایت تو مملکت داریم اونوقت اینا چسبیدن به ی تکه پارچه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر